יוני 2022

– "תגיד", שאל אותי חבר טוב לפני מספר חודשים: "מה דעתך לעבוד עם בי.או.אל?"

– "אם כבר, אעדיף להתגייס למשטרה" השבתי לו בחיוך.

לנו, מטופלי הקנאביס הותיקים, יש חשבון ארוך עם חברת "BOL" והדרך שבה התנהלה בתחילת הרפורמה, בשנת 2018-9.

-"אבל אתה יודע שהיום זו הנהלה חדשה, חברה חדשה, אנשים חדשים?" הקשה עלי החבר והוסיף: "אתה תמיד אומר שצריך להביט קדימה אל העתיד, ולא אחורה אל העבר!"

ועדיין, הוא לא הצליח לשכנע אותי.

לפני מספר שבועות הוא ניסה שוב: "בוא לפחות תיפגש איתם!"

מאחר ואידאולוגית אני תמיד בעד משא ומתן, לא יכלתי לסרב.

הפגישה הראשונה הייתה עם יעל המקסימה. היא התחילה לעבוד בחברה לא מזמן וסיפרה לי שחגי, המייסד ומי שהיה 'מנהיג החברה' פרש, וכך גם החבורה שעבדה איתו. היא סיפרה על הצוות החדש, על הרוח החדשה בחברה ("תומכים בלגליזציה") ועל הרצון הכנה והאמיתי שלהם לכפר על חטאי העבר ולפתוח דף חדש איתנו, המטופלים/ות.

"החברה בגלגול הקודם שלה עשתה המון טעויות ועכשיו אנחנו רוצים ללמוד כיצד לתקן אותן", היא אמרה בכנות והציעה:

"מדוע שלא תיפגש עם כפיר?" (כפיר אברהם, מנכ"ל החברה).

שבוע לאחר מכן נפגשתי עם כפיר. הוא חזר באזני על תמיכתו בלגליזציה ועל רצון החברה לכפר על מחדלי העבר, להבין טוב יותר את רחשי ליבם של המטופלים ולפתוח איתם דף חדש, עם הרבה יותר הקשבה לצרכיהם:

"בוא ותהיה איש הקשר שלנו מול הקהילה, תגיד לנו איך לעזור ואיך להשתפר!" הוא הציע.

מאז חלפו כחודשיים, במהלכן ביקרתי במתקן הגידול ונפגשתי עם הצוות. הכרתי את נועם, שאולי, רות, רועי, נדב, תהילה (סליחה אם שכחתי מישהו/י) – אנשים מקסימים ומדהימים שבאמת רוצים לעשות רק טוב.

לבסוף, לאור הרצון הטוב של הנהלת החברה לפתוח איתנו המטופלים דף חדש, החלטתי לתת לזה צ'אנס והצטרפתי כיועץ לחברה על מנת לנסות לסייע לה לשנות ולשפר את הדימוי שלה בעינינו המטופלים. זהו ללא ספק אתגר רציני אבל אתם הרי יודעים שאני אוהב אתגרים.

חשוב להדגיש כי ע"פ ההסכם אני לא מחוייב להמליץ על הזנים של החברה. לא הייתי צריך לבקש שזה יכלל בהסכם משום שאנשי החברה הציעו זאת בעצמם. חשוב לי וחשוב גם להם שאשמור על האובייקטיביות שלי. כפי שהבטחתי כאן מספר פעמים בעבר, לעולם לא אמליץ על זן שלא אוהב!

ההמלצה הראשונה שלי לחברה הייתה שלא לוותר על הגידול המקומי: ראיתי את התפרחות בחממות והן ריחניות, בשרניות ומנצנצות מטריכומות. בהחלט אפשר לשדרג את הליך הפוסט-הרווסט (טרימינג, יבוש וישון) כך שהפרחים הללו יביאו הרבה גאווה למדינת ישראל. בקרוב אעלה סרטון וידאו מהחווה, על מנת שתוכלו להתרשם, כמוני, שבהחלט "יש על מה לדבר".

כמו כן, במטרה לחזק את הקשר איתנו המטופלים, פתחנו קבוצת פייסבוק, אתם/ן מוזמנים/ות להציץ, יהיה מעניין!

אני יודע שעבור חלק מכם/ן זה נשמע כמו "מועדון הליכודניקים בניהולה של מירב מיכאלי" ואכן, גם לי זה עדיין נשמע כמו מבוא לאחרית הימים ולביאת המשיח: BOL ואני???

זה ללא ספק "פרק חדש" במסע ההרפתקאות שלי עם צמח הקנאביס ואתם/ן מוזמנים/ות ללוות אותי בהרפתקאה😊